BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, January 31, 2010

Ein liden Prins

Har fått noen bestillinger på nyfødt og dåpskort til gutter. Mammen til denne gutten liker det litt gammeldags og romantisk. Stempelet er fra Kreative Hender på Ålgård, trykket er embosset og jeg valgte ikke å fargelegge det denne gangen. Tekstempel fra Northstarstamps.
Jeg har brukt skissen fra NordsaltenHobbyklubb sin alle første challenge, men innrømmer at jeg kanskje har snudd og  vrengt på den til det ugjenkjennelige, men den var utgangspunktet for kortet.
Inni kortet har jeg stemplet tekst fra samme plate som motivstempelet. 





Ellers : Bak har jeg kun pyntet med litt rest av mønsterpapir og mitt personlige stempel fra Scrapmagasinet.
På høyre side inne i kortet har jeg pyntet med mønsterpapir og stanset ut hvit papir med samme dies som på venstre side, slik at det er plass til å skrive en personlig hilsen.

Materiall liste :
Kartong - bazzill i forskjellige blå farger, mønsterpapir fra Mellissa Frances og MM
Emboss stamp pad fra Tsukineko og sort embossing pulver fra Funstamps
På tekstempelet på fremsiden har jeg malt over med Distress crackle paint og Glossy accents som en ramme rundt kanten. Jeg har brukt Spellbinders dies på teksten på insiden.
Lagde en liten blå sløyfe for å myke det hele opp litt på insiden.
Pyntenålen har jeg laget selv , blomster og charms fra E-bay

Kortet er laget til følgende challenge :

11 comments:

  1. Kjempefint kort! Herlige guttefarger. :) Tusen takk for at du deltar i Kort 'o' Manias utfordring. Ha en flott søndag. Klem.

    ReplyDelete
  2. Ååå, så sart og nydelig babykort! Tusen takk for at du deltar på Kort O mania´s utfordring:)
    Ha en fin søndag!
    Klem:)

    ReplyDelete
  3. åh..... denne var bare smuk, sødt stemel, og lækre farver.

    1000000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring.

    ReplyDelete
  4. Gorgeous card Linda, sweet and simple! Jo x

    ReplyDelete
  5. Så flott kort du har laget :-) Takk for at du deltar i utfordringen!

    ReplyDelete
  6. Nydelig og stilrent kort!! Kjempfint inni kortet også, teksten var utrolig søt!!
    Klem Mette

    ReplyDelete
  7. så flott babykort du har laget.
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    ReplyDelete
  8. nydelig kort! så utrolig herlig motiv :)
    takk for at du deltar på kort o manias utfordring!
    Ha en flotters søndags kveld :)
    klemmmm

    ReplyDelete
  9. Oh this is fabulous.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamps Challenge.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  10. this is just SO VERY BEAUTIFUL!!! soft and baby-like, but yet with just a little edge of the unexpected. i ♥LOVE♥ this!

    ReplyDelete
  11. Simple and beautiful! Thanks for joining us at Gingersnap Creations!

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday