BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Friday, January 29, 2010

2 awards to all of you!

Jeg er så heldig at jeg har fått award idag fra Mettepip , Gro og Eva Helen. Det setter jeg umåtelig stor pris på.
Today I got these two awards from Mettepip , Gro and Eva Helen. It really made my day. 
Thankyou girls.





Med denne Awarden følger en regel, og det er å skrive 10 ting som gjør deg glad.
With this award there is only one roule , write down 10 things that makes you happy!

Her er 10 ting som gjør meg glad: 
1. Familien / my family
2. Gode venner og kollegaer / good friends and colleagues
3. Våkne opp hver dag og vite at den er full av muligheter / find new opportunities in every new day
4. Synge i Aibelkoret / Singing 
5. Være kreativ / Be creative 
6. Bowling / ten pin bowling
7. Ferier på Fanø / holidays at Fanø
8. Musikk / music
9. Scrappetreff / craftmeetings
10. God helse / good health

Istedenfor å sende denne awarden videre til noen få bloggere, velger jeg å tilegne den til alle dere som legger igjen  kommentarer i bloggen min. Det varmer langt inn i hjertet og jeg synes dere alle fortjener en award som denne. Jeg syns det er vanskelig å velge ut noen få og håper jeg er tilgitt for det.
Ønsker dere alle en kjempeflott helg.

Instead of giving this award to a few bloggers I choose to dedicate it to all of you that leave beautiful comments in my blog. It really warms my hearth and give me lots of positive energy. I find it difficult to choose just a few people to give the award to.
Wishing everybody a wonderful weekend.

1 comment:

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday