BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, January 31, 2010

365Cards - day336 - Stripes, Square, Spring

[sketch - Page 010_0001[4].jpg]
Litt tidlig , men har laget et fødselsdagkort til tenåringen i huset. Våren bør ha kommet når vi bikker 1mai også i år selv om det ser dårlig ut utenfor akkurat idag. Vi har hatt snø siden 17 desember, veldig uvanlig på sørvestlandet. Dette var mitt første forsøk på Promaker fargelegging. Digistempelet har jeg kjøpt på nettet hos  Mo's digital pencil og Promaker lånte jeg av Inger-Lise på sist scrappetreff med gjengen fra Scrapping.no.
Nå har jeg kjøpt meg 53 promakers, og gleder meg til å teste dem.

This is a birthday card for the teenager in the house. It's definitely spring in the air, when we enter May. 
Hopefully this year as well, even if have had snow outside since 17december LAST YEAR.
This is my first attempt with promakers. Did it on a craftmeeting we had in january. Thankyou Inger Lise for lending me the pens. And yes I've got my own now, more about that in a later post.


Material list :
White bazzill, pattern paper from Kaisercraft , 200g glossy copy paper
I bought the Image at Mo digital pencil 
Promakers for colouring , MM letters and charms from e-bay
The card is for following challenges.

No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday