BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, March 3, 2015

Kortboks til en nyfødt

Jeg har kost meg med produkter fra Poppydesign og laget et kort formet som en eske med lokk. Både innsiden og utesiden av boksen har fått et tynt lag med klar gesso. Jeg har deretter dekorert med  vannfarger og glimmerglam.

Når man tar av lokket så blir kortet seende slik ut. Jeg har laget plass til en personlig hilsen og planlegge å ha navnet på babyen utenpå lokket. Inni esken har jeg laget en seng med plass til en liten babydukke. Produkter fra Poppydesign finner du hos Panduro Hobby og forhandlere som fører Panduro.

 Sengen har fått uro med sommerfulg og sirkler fra mønsterpapirene. Teksten på sangen Lykkeliten er printet ut på lerret og limt på mønsterpapiret.

En dekorert metall elefant fra Kort og Godt har fått hedersplassen på lokket. 

Koselig du tok en titt, ønsker deg en kreativ uke.


2 comments:

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday