BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, March 10, 2015

Here we Go

Jeg har kost meg nye produkter som Camelias Hus har fått inn. Sjekk disse lekre papirene fra We R memorie keepers Love Notes, perfekt når man ønsker en mixed media look uten å søle med maling. Jeg klarte ikke helt å holde meg, så den lekre sommerfugl kanten som er stanset ut med kant die fra Memory Box har fått litt farge ved hjelp av Dylusions Ink. Ellers har jeg brukt PL kort og bling kjøpt på Camelias Hus og en flair fra Andrine og Maren Landhandleri

Noen enkle kort
Her har jeg brukt papir fra samme serie som på layouten. Kjære konfirmant dies er fra Kort og Godt og stjernen er stanset ut på sølv glitterpapir(som ikke drysser) med stjerne Spellbinder die. Alt dette kan du få kjøpt hos Camelias Hus i Sandnes.

Her har jeg i tillegg til materialene ovenfor brukt stempel fra Kort og Godt.
Ønsker deg en kreativ uke. 

No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday