BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, October 15, 2013

You & Me + Ut på tur

Da har jeg laget meg noen Project Life sider. Og det er en kjempeflott måte å scrappe på, spesielt om man har mange bilder fra en tur eller begivenhet. Jeg ser muligheten til lettere å fortelle hele historien på slike sider, samtidig som man kan lage vanlige scrappesider av favorittbildene fra samme turen om man ønsker det. Disse to sidene har jeg laget med masse lekre produkter fra Andrine og Maren. Sjekk link for mer info om hva jeg har brukt. 










No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday