BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, October 21, 2013

Scrappetreff Øygarden

Helgen 11-13 oktober var det treff i Øygarden utenfor Bergen og jeg var invitert til å holde kurs. Så tidlig fredag morgen dro jeg avgårde sammen med Pauline som også skulle delta på treffet.  Her er vi på Flesland flyplass og venter Lene og Hilde som kom med fly fra Gardermoen og på Mari og Bente som var kjempegreie og skulle ta oss alle med på tur i Bergen før ferden skulle gikk videre til Øygarden.
Her er litt bilder fra dagen i Bergen, klikk på bildene for større bilder.








Etter en fin dag i Bergen gikk ferden videre til Øygarden, 3 dager full av kreativitet og sosialt samvær.  Bilder fra treffet og kursene mine kommer i morgen.






2 comments:

  1. For en gjeng! For en helg! For en opplevelse!!
    miss you all!

    ReplyDelete
  2. Syns noe manglet... MEG!!! Neste gang håper jeg det passer for meg! Ser ut som dere hadde det kjempekjekt! Men Linda; han kompisen din på bildet manglet litt glimt i øyet...

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday