BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, September 30, 2012

Et vellykket bruktmarked

I helgen arrangerte jeg et Hobbybruktmarked og hadde lyst å dele noen bilder fra dagen. 
Her er alle stoler ryddet vekk og border satt på plass, jeg er klar til å ta imot alle selgerne. 

Det var ulike hobbyer representert på salgsbodene.

Søm

 Vintage musikkark til collage/mix media

 Det var i perioder ganske dårlig vær, så vi var ganske spente på om det faktisk kom noen.

Utstyr til Scrapbooking

Kunstmateriell

Mer til Scrapbooking

 Heldigvis fikk vi masse besøk

og jeg tror de fleste som var innom fikk en god opplevelse og ikke minst noen gode kjøp.

Et smil og en hyggelig prat 

Noen hadde også lagt ut litt smøring til kundene, og det er jo lov.

Tusen takk til alle selgerne og ikke minst til alle dere som var innom. Tror nesten vi må gjenta det til neste høst. 
Ønsker alle en flott uke.

6 comments:

  1. så kjekt :) vis du setter dette igang neste år og,skal jeg prøve å få det med meg :) gratulerer med ett vel gjennomført arg:):)

    ReplyDelete
  2. Huff ja det var MANGE gobiter der... puuh, rett før me måtte kjøpe oss bilhenger for å få alt heim. Kjekt arrangement

    ReplyDelete
  3. Ja, dette var virkelig et kjekt arrangement, og mange hyggelige kunder, både kjente og ukjente fjes!!
    Blir gjerne med hvis du drar igang til neste høst også!

    Ha en finfin uke, go klem!! ♥

    ReplyDelete
  4. Så bra at det var et vellykket arrangement og du er fornøyd (må være kjolen hi hi). Flink å få til ting du Linda ;)

    ReplyDelete
  5. Så flott at det gikk så bra på Hobby brukt markedet med mange besøkende. Det er alt for få initiativ talere som deg som setter igang med hobby tiltak i nærmiljøet.
    :)

    ReplyDelete
  6. Veldig bra!! Mange skatter ble med meg hjem (og jeg som trodde at jeg ikke skulle ha noe ;) 1000 takk for flott arrangement Linda

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday