BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, September 23, 2012

3 kort

I helgen har jeg vært på scrappetur med 19 andre jenter til en hytte langt oppå fjellet. Vi har kost oss masse og jeg har laget endel kort. Disse 3 har jeg laget flere av i ulike varianter, som jeg skal ha med meg på julemesser litt senere i år.

På babykortet her har jeg laget bakgrunnen med gesso og diverse mist. 

Dette kortet har jeg laget i mange varianter og med forskjellige årstall. Et design som jeg har fått mange positive tilbakemeldinger på. Noen ganger ønsker folk å gi enkle men tøffe kort. 



Til slutt et julekort med bildet fra ILS. Bakgrunnen er laget på samme måte som kort nummer 1

Ønsker alle en kreativ uke. Her går det i skole, kveldskurs og ikke minst så er det endel som må gjøres i forkant av Hobbybruktmarkedet på lørdag.


6 comments:

  1. Look at these cards. They look so cool. Sounds like you had fun time on your trip.

    ReplyDelete
  2. Love these! The middle one really catches your eye with the color combo!

    ReplyDelete
  3. takk for ei flott og kreativ helg på Sætra:) flotte kort du har laget:)

    ReplyDelete
  4. Takk for en super helg Linda og for masse kreativ inspirasjon. jeg bare digger de burdagskortene:)))

    ReplyDelete
  5. Wow! The cards are amazing! Thank you for the inspiration!
    xo from Austria
    maria

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday