BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, June 28, 2015

Jeg er stor nå!

En av sidene jeg laget på Art Journal kurset jeg holdt i Egersund denne uken.

Utrolig kjekt å ha 8 kreative damer rundt bordet. Alle fikk hver sin bok jeg hadde laget til dem som de jobbet i og som jeg håper kan inspirere til flere Art Journal sider når de kom hjem.
Her er 7 av de 8 damene som deltok på kurset hos Elite Foto Fotohuset Egersund.

Noen likte det så godt at de like godt meldte seg på mixed media workshopen jeg skal ha til høsten.
Her er bildet når vi mot slutten av kurset, full gang i klipp og lim.


Send meg en mail på (linda7823 (at) gmail.com) om du ønsker å delta på workshop. Pr. dags dato er det 4 ledige plasser.




No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday