BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Friday, April 25, 2014

Litt av hvert.....

Fredag og fri, ingenting er bedre enn det akkurat idag kjenner jeg. Igår var jeg på kjempekjekt Project Life inspirasjonstreff hos Elite FotoHus i Egersund. Brit var flink og inspirerende som alltid og me koste oss ein heile haug. I morgen skal jeg holde et minialbum kurs i studio og gleder meg masse. Her skal vi hente frem litt av inspirasjonen jeg fikk med meg videre fra Paris og Version Scrap

Idag har jeg litt forskjellig å vise frem. Først vil jeg vise resultatet fra et kjempekjekt kurs i Version Scrap. Kurset var på fransk, men Edwige var veldig grei å hadde 'privat' undervisning for meg underveis.




Heldige meg ble spurt om å lage et GD prosjekt for Kreativ Scrapping når jeg var å holdt kurs i Øygarden i høst. Jeg fikk med meg en sjablong som jeg hadde lyst å prøve + at jeg tidligere hadde fått struktur gel som jeg ville prøve ut også. Her er dobbelsiden jeg laget og hvis du har lyst å sjekke prosjektet og fremgangsmåte på bloggen deres kan du går her .

Da skal jeg kose meg med regnskap og selvangivelse før jeg hiver meg over kreative prosjekter resten av helgen. Ønsker dere alle en flott og kreativ helg. 

1 comment:

  1. Oh Linda, you are just having such a fabulously creative time these days! To me it just looks like you are living the dream. So happy for you, Jo x

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday