BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, November 18, 2013

SN@P

Jeg har kastet meg over Project Life produkter i forskjellige varianter og syns det er et kjekt suplement til vanlig 12x12 layouter. Jeg har funnet ut at jeg liker å bruke det til å dokumenterer turer og happenings. Akkurat slik som jeg limte inn bilder i fotoalbum på 80tallet, klistermerker og masse skriving. Her kan jeg lime inn, skrive litt etterhvert og når jeg får lyst så lager jeg en layout og legger innimellom. 
Disse sidene er laget til et 6"x8" SN@P album fra Simple Stories. Den og masse andre Project Life produkter får du kjøpt hos Camelia butikken i Sandnes.  




No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday