BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Thursday, June 9, 2011

Skissedilleskisse 115

Layout til BOM, laget etter skisse 115 hos Skissedilla


Jeg har brukt mønsterpapir fra My Minds Eye som er stemplet med ulike bakgrunnstempel fra Art Impression og Impression Obsession. Langs kantene har jeg også limt stimler med papir som er kuttet med kantpunch fra Martha Stewart. Hånden oppe til venstre var på et ark som jeg fikk av Anne Jorunn og stempelet av kofferten har jeg fått av Pat. Ellers har jeg brukt en gammel papirpose fra et bruktfunn og inn den har jeg en tag som er sprayet med diverse Ranger mist, litt osteklut, hyssing et par Tim Holtz tags , symaskin søm og siden er ferdig.




7 comments:

  1. Kjempestilig Linda! Kul løsning på skissen og en stilig LO til å ha i BOM!

    Ha en flott pinse!
    Klem Kari

    ReplyDelete
  2. Fantastisk lekker og kreativ LO!

    ReplyDelete
  3. Very cool my friend.. I like this a lot..

    ReplyDelete
  4. Utrolig stilig! Jeg syntes det bildet av deg er så lekkert:) Sammen med bakgrunnsarket(fargen) og den kule teknikken du har brukt i kantene, er dette et blikkfang!

    Takk for at du deltar med oss

    Lula

    ReplyDelete
  5. WOW !!! LINDA !!! this is awesome .. love it, love it, love it ....exquisite ... hugz x

    ReplyDelete
  6. SÅ utrolig kul side! :) Synes du hadde så mange herlige elementer på den.. papirposen med tag'n o ble rååå kult! :)

    ReplyDelete
  7. En kjempelekker LO.
    Så sart og stilig på samme tid!
    Et flott bilde og herrrlig farge!
    MÅ slenge meg til som følger her hos deg, og kommer def på besøk igjen;)
    Klem

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday