BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, July 12, 2010

To fødseldagskort

Her er to kort som jeg fikk med i juni utgaven av bladet Et trykk 
Størrelse: 16 x 16




Papir: 1 Prima mønsterpapir 30x30 som er brettet slik at det danner 3 lommer til tags.
         Tags i kartong er fra en blokk med tags fra Inspiration
Bilder : Alle bildene jeg har brukt, har jeg hentet ut fra downloads på hjemmesiden til Sauen Shaun http://www.shaunthesheep.com/ disse er printet ut på glossy papir og klippet ut.
Diverse : Tags er pyntet med rester av blonde og bånd.
              En Tim Holtz binders, rosa blomst fra Nille, bling fra Panduro , tekst fra Prima
Teksten på fremsiden av kortet er punchet ut på lilla bazzill med 
Provo Craft Hippie Chick alfabet.
Jeg har ikke brukt stempel eller blekk på dette kortet.


Kortet er laget til Nora som fyller 3 og som er stor fan av sauen Shaun.







Jeg hadde lyst å lage noe som hun kunne se på også etter fødselsdagen, derfor alle tags.
Bak den lyse tag er det plass til å skrive en personlig hilsen.


Kort nummer 2
Størrelse: 16 x 16



Papir:       Grønn Bazzill kartong , mønsterpapir fra Basic Grey, 
tag på innsiden fra Kontant Engros
Stempel : Digistempel DragonNight fra http://dustinpike.blogspot.com/ , 
tekstempel på insiden er Norsk Stempelblad
Diverse : Metall pynt EK Success,  Prima alfabet, Digistempel er fargelagt med Promakers
Ellers : Kantene er 'svertet' med Distress Ink - forest moss

5 comments:

  1. Both great cards Linda, take care, Annette x

    ReplyDelete
  2. Utrolig stilig det kortet med sauen Shaun, masse kjekke detlajer å se på for lille Nora, tipper hun ble glad :-)

    ReplyDelete
  3. For ett utrolig artig kort med sauen Shaun :)
    Ble så inspirert av det kortet så jeg sprang rett ut i gangen å klippet ut noen figurer fra duploeskene som skulle kastes. :) Lenge leve gjennbruk;)

    I morgen får jeg besøk av scrappeglade veninner. Så da er hele kvelden min viet til papir og lim :) Gleder meg:)

    Ha en fin kveld! :)

    ReplyDelete
  4. Nydelige kort! Falt helt for det første, herlige farger og stilig med tagsene og sauene på kortet!
    Ha en fin sommer og kos deg:))
    Klem Mette

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday