BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, January 13, 2015

Syprosjekter - oppbevaringsmapper


 Her er et lite knippe av oppbevaringsmapper jeg har laget.


Noen er på bestilling og noen er solgt på marked. De store mappene kan brukes til strikkepinner, pensler, kalligrafripenne, bokbinderutstyr m.m. De små passer perfekt til heklenåler, blyanter/tusjer, sminkekoster m.m. Jeg prøver hele tiden å forbedre designet og ingen av mappene får et personlig preg, slik at ingen blir helt like.
Ønsker du å bestille mappe fra meg er prisen 300 for de store og 150 for de små. Ønsker du at det skal sys i stoff som jeg har designet og importert fra USA blir prisen 400 og 200. Send meg en mail på linda7823 ( at ) gmail.com med forespørsel.










2 comments:

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday