BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Wednesday, September 10, 2014

Sverd i Fjell - Poppy Design

Heisann. 

Her er en dobbelside med lommeskrapping til inspirasjon hvor jeg har brukt noen av de nye papirene fra Vibeke Spigseth Poppydesign , sjekk link for mer info om hva jeg har tenkt og hvilke produkter som er brukt

I tillegg har jeg brukt embellishment fra en RAK jeg har fått. Inne på projekt life norge sin facebookside er det laget en egen RAK tråd, så hvis du liker å gi en koselig oppmerksomhet til andre skrappere, anbefaler jeg deg å skrive deg opp på listen. Alltid kjekt å motta produkter du ikke kom på å kjøpe selv for så å la dem inspirere deg til nye prosjekter.



1 comment:

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday