BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, April 9, 2013

Sketchbook

Just wanted to show you a simple project I've done. 
Love to use these little books for sketching or making list of all sort.
Her er en liten bok jeg har laget av en eske og akvarellpapir. Kuttet akvarellpapiret og pappkartongen opp i ønsket størrelse. Laget hull med Bind-It All og satte dem sammen. Dekorerte med litt sort og hvit akrylmaling. For at boken skulle se litt lekker ut, snurret jeg et par runder med twine rundt boken til slutt.
Disse bøkene bruker jeg til skisser og notater. De er akkurat passe til å ha i vesken når jeg er på tur uten den vanlige skisseboken min.

4 comments:

  1. I like theses little sketch books you are making. Brilliant to carry around for idea and notes.
    Ha en fortsatt fin og kreativ uke uke :)

    ReplyDelete
  2. Looks like you had some fun decorating up that sketch book. Looks great...

    ReplyDelete
  3. Kjempekul bok!Digger det røffe uttrykket.
    God helg:-)

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday