BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Saturday, August 4, 2012

Sommer kos!

Jeg har laget et Mix-Media lerret til og denne gangen i et større format 30x30 cm. Tror jeg har malt over det 3 ganger og er endelig sånn noen lunde fornøyd med det. Jeg har brukt ulike diverse papir for struktur, Medium, Golden maling: blå, turkis, beige, hvit og sort blekk.
Har lyst å legge til en farge til, men litt usikker på hvilken, så foreløpig får det være slik. 

I november skal jeg være med på en julemesse og har allerede laget endel bilder, kort , bøker som skal selges. Her er litt av det jeg har laget nå i sommerferien som skal være med meg på messen.

Kortpakker

Enkel Art-journal bok


Diverse kort




Ønsker alle en flott og kreativ lørdag. Her på Fanø har jeg testet ut min nye sykkel idag. Greit og miljøvennlig istedenfor bil når jeg skal handle. Litt trim har jeg heller ikke vondt av :-)






2 comments:

  1. Så herlige ting; digger stilen din.
    Og feeet sykkel, den var jo helt genial:-)

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday