BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, March 5, 2012

En AJ side mens vi venter...

Snart kommer det kjekke nyheter i bloggen min, men først hadde jeg lyst å dele denne AJ siden min. Har testet ut Golden self leveling clear gel, faktisk dekket jeg hele siden med det. Ganske stilig effekt, ble akkurat som plastikk, men misten festet seg helt uten problemer. Jeg har brukt divere Glimmer mist og Colowash.


Da håper jeg du har tid og kommer tilbake om noen timer, for en ting er at dette er stort for meg, men det er faktisk noe å hente for deg også. Snakkes om noen timer da :-)

2 comments:

  1. wow, så flott effekt! Fargen traff meg midt i hjertet! =)

    Smil fra Sandra

    ReplyDelete
  2. wow this is stunning Linda, x

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday