BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Wednesday, February 22, 2012

Scraptastic 2011

Vinterferie og herlig innevær. Idag har jeg hatt koselig besøk av kort Kari, jeg fikk laget noen konfirmasjonskort, men foreløpig ligger de til tørk :-O. 
Istedenfor har jeg lyst å vise noe som jeg laget i høst.


I høst holdt jeg et scrappekurs i studioet mitt for 6 kolleger og dette var layouten vi laget. Jeg har helt glemt å vise det frem i bloggen min. Bildet som jeg har brukt er av de flotte og kreative kurslederne på Scraptastic2011 og det har jeg fått av Sharon Lakkonen og jeg selvfølgelig ville jeg scrappe det.


Vi laget også et kort, hjerte stempel fra Northstar stamp og diverse mist på kortet.



3 comments:

  1. beautiful ... there's an award waiting for you on my blog: o)

    ReplyDelete
  2. Great LO and loving your heart stamp Linda, x

    ReplyDelete
  3. Kjempe kul LO. Kjekke detaljer med tape, bånd og osteklut. Og jeg digger bakgrunnsarket/fargene:)

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday