BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, December 6, 2011

To kort over samme lest

Denne uken fikk jeg bladet Stamplers Samplers i posten og jeg fant et kort som jeg bare måtte lifte, og det ble liftet hele 5 ganger og jeg tror ikke det blir med det. Her er to av kortene jeg laget. Den første ble egentlig laget til Trykkpressa sin utfordring, helt til jeg så at de kun ville ha juleprosjekter. 
Jeg fikk jo bare med meg at det skulle være hvit, sånn kan det gå når man ikke lese HELE oppgaven.. :-)

Men så oppdaget jeg at That's just so cute har en fargeutfordring som også er hvit, og her er det ikke snakk om bare jul, så da henger jeg meg på denne utfordringen istedenfor. Hell i uhell kalles vel det ;-)

Jeg har brukt diverse restepapir, bling og chipboard.


Kort nummer to som minner om det første, men som er laget med annet papir.



Værutsiktene for helgen ser ganske bra ut med tanke på å være inne, så jeg skal drive med litt skolearbeid, rydde scrapperom og kanskje få skrevet noen julekort, men først blir det koselig julebord med kjekke kollegaer ikveld... Har du kjekke planer for helgen?? 






3 comments:

  1. Disse var superfine ! Artig å lese at det er flere av oss som ikke leser hele oppgaver/utfordringer...Jeg brent meg noen ganger på det ja.;))
    Fikk jo faktisk en vinterfølelse av dem da...;)

    Ønsker deg en flott helg !
    (blir nok å lage julekort denne helgen her også - om jeg ikke bare setter det bort til hun om er 4 år her i huset...kanskje hun er like flink ;))

    ReplyDelete
  2. Nydelige kort! Likte fugleburet så godt.
    Flott at du kunne slenge deg med hos oss istedet.

    ReplyDelete
  3. nydelige kort begge to,
    kult at du hadde fugleburet i hvitt.
    takk for dine bidrag. klem pia

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday