BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Saturday, July 30, 2011

Nytelse!


Jeg er nok en person som nyter god mat, det innrømmer jeg gjerne og sammen med godt mat passer det av og til med et godt glass rødvin. Denne vinen hadde herren i huset kjøpt for endel år tilbake og en lørdag fant vi ut at den dagen var en helt passende dag til å drikke ekstra god vin. Olivene smakte ikke verst de heller.

Tror det er første gang jeg scrapper etter skissen hos Pencillines - sketch-247 , men det er ikke første gang jeg er inne å kikker på siden deres. Mye flott inspirasjon for en som liker å lage kort og layouts etter bl.a. skisser. Her har jeg brukt mønsterpapir som fulgte med et blad jeg kjøpte fra Stampington & company, jeg har malt litt selv på det også med dabber maling, gull, sort og rødt. Bokstavene har jeg embosset med sort, rødt og gull embossing pulver. Et stykke strie under tekst og pynt med diverse gamle papirblomster. Metallblomsten fant jeg hos Panduro når jeg var i Sverige tidligere i sommer!


Jeg produserer ganske mye for tiden og jeg kommer nok ikke til å legge ut alt her ( resten legger jeg ut på facebooksiden til favoritspot, men litt senere idag kommer jeg med årets første julekort.... jepp..

7 comments:

  1. WOW !!! AMAZING !! ABSOLUTELY AWESOME .... loving all of this beautiful work Linda .. hugz x

    ReplyDelete
  2. Nydelig! Kjempelekker bakgrunn, og for et herlig tema! :-)

    ReplyDelete
  3. lekker bakgrunn og herlige farger.
    klem pia

    ReplyDelete
  4. Loveeeeeeeeeeee this!! LOVING all the texture and that burlap! :):):):):):):):):):):)

    ReplyDelete
  5. Wow Linda, your work just getter better and better! I love how you've really found your style. Thanks for the postcard my sweet, it looks like a little corner of paradise! Hugs, Jo x

    ReplyDelete
  6. well YOU may be on vacation but your MOJO is certainly hard at work, making the most amazing things! holy moly, this is ♥COOL♥!!! :)

    ReplyDelete
  7. This is a lovely layout! Thank you so much for playing along with us at Pencil Lines!

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday