BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, June 14, 2010

Aquarell technique

Lenge siden jeg har lagt ut noe her. Det betyr ikke at jeg ikke lager noe. Heller at det er litt travelt og da prioriterer jeg  å være i hobbykroken fremfor å blogge når jeg har en ledig stund.

Her kommer to kort som jeg har laget i sist uke etter instruksjoner fra Månedskortet
Denne måned er det Torild Fornes som har designet pakken til oss.
Går du inn på månedskortbloggen, ligger det en beskrivelse på hvordan man lager stempeltrykk med Aquarell technique. Jeg vet iallefall at det ikke er siste gang jeg prøver meg på denne teknikken.
Det var kjempegøy.

5 comments:

  1. Kjempeflotte kort!!
    Stilig teknikk, må nok prøves engang.
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, ønsker deg en riktig fin uke!

    ReplyDelete
  2. Super fint kort, og en artig teknikk!!

    ;0)Gry-Beate

    ReplyDelete
  3. Så lekkert kort! Tror jeg også må prøve meg på den teknikken snart.

    ReplyDelete
  4. Hi Linda, both gorgeous cards, love them. Annette x

    ReplyDelete
  5. oh wow, these are soooooooooo very beautiful and dramatic! i love that dandelion stamp...and the way you have inked it in a few shades gives it SO MUCH dimension and interest! ♥GORGEOUS♥ cards!!! ♥♥♥

    (ps: i really REALLY hear you re blogging or making more stuff! as much as i love being online, some days i just do not want to do ANYTHING that cuts into my "crafty" time!!!!! :)

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday