BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Saturday, May 29, 2010

Lady in blue....

Idag har jeg laget et kort inspirert av det flotte mønsterpapiret fra Websters page. Når jeg så det i btuikken viste jeg straks at jeg måtte bruke det sammen med stempeltrykket jeg har fått av Kort-Kari. Stempeltrykket av ansiktet med hatt har jeg fargelagt med Promakers. Jeg har pyntet damen med blonde, en liten korsett lås ( Karen Foster ) med silkebånd. Har gitt henne en rose bukett med roser, bradcaps fra ebay, fjær og tyll fra Kontan Engros.Charms er også fra e-bay. Jeg har også laget en liten blomst av metallpynt og blå bling. 

På innsiden har jeg også brukt av samme mønsterpapir.
Kartong er bazzill. Ellers har jeg brukt symaskin rundt alle kantene.
Ingenting av det jeg har brukt på kortet er gammelt, men syns alikevel at kortet har en vintage / chabby chic look, så jeg håper det blir godtatt i følgende utfordringer:


18 comments:

  1. Wow, another fabulous card girl! Love the vintage look! This inside of the card is a work of art too :)

    ReplyDelete
  2. Hi Linda, what a beautiful card. The image is lovely and the colour scheme is gorgeous. Thanks for joining in with our anniversary challenge over at PFP this week. Hugs, Denise x

    ReplyDelete
  3. Lekkert kort, herlig bruk av mønsteret i arket!!
    Ønsker deg riktig god helg! :-)

    ReplyDelete
  4. Hi Linda, what an amazing card! Love the colours and patterned paper. Love how you have dressed the inside too! Have a lovely weekend hun, Jo x

    ReplyDelete
  5. Så nydelig kort. tusen takk for at du deltar hos oss i PfP denne uken og riktig lykke til.
    Klem Anja

    ReplyDelete
  6. Gorgeous card Linda.
    Thanks for joining us for our PfP anniversary challenge, good luck.
    Hugs Tracy x

    ReplyDelete
  7. Wow, så kreativt og lekkert !! Den korsettlåsen var superstilig !
    Ha en fin helg :o)

    Klem :)

    ReplyDelete
  8. Beautiful card
    Thanks for joining us at PFP :)
    Gina xxx

    ReplyDelete
  9. Beautiful card, love the vintage style you've used. Thanks for joining us at PFP. Sue C x

    ReplyDelete
  10. Absolutely gorgeous vintage card!! Thanks for joining in with our celebrations at PFP this week - best of luck!! Juliexx

    ReplyDelete
  11. wow! for et fantastisk lite kunstverk av et kort! digget at du har laget det som en dame med kjole!!
    herlige detaljert!
    tusen takk for at du deltar hos vintage udfordring :)
    klemmm fra Linda

    ReplyDelete
  12. Rett og slett et utrolig flott kort!! Alle detaljene er bare så stilige!
    Takk for at du deltar på Vintage utfordring!
    Klem Mette

    ReplyDelete
  13. super flot brug af Websters papiret. Det ser godt ud.

    Tak for deltagelsen på vintageudfordringen

    ReplyDelete
  14. Wow such a beautiful card, gorgeous colours and details.
    Thanks for joining us at PFP and good luck.
    Hugs Emma x

    ReplyDelete
  15. fabulous card...love the vintage look ..thanks for playing along with our celebrations at PFP this week and goodluck!!

    Debs x

    ReplyDelete
  16. Such a pretty card. Love the image you've used and the colours also. Thanks for joining us this week at PFP. Hugs Michele x

    ReplyDelete
  17. sooooooo ♥BEAUTIFUL♥!!! and yes, you have completely mastered the "vintage" look while using all NEW ingredients...most impressive!!! :)

    ReplyDelete
  18. Så fint :)
    Elsker selv Webster pages.
    Tak for deltagelsen i vintageudfordringen

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday