BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Friday, April 30, 2010

Trees, birds and mother earth !


Jeg har vært på to teknikk kurs i april. Det første var Stampscape.  Her har jeg brukt distess Ink puter i 3 forskjellige blå farger. Tumbled glass,faded jeans og chipped sapphire. Trær og fugler er stempler fra  stampscape . Inne på hjemmesiden deres finner du mange gode tips og flotte eksempler på Stampscape. Tekstempel har jeg lånt av kursleder.



Jeg har også vært på kurs med Connie og lært å lage forskjellige bakgrunner. 
På denne bakgrunnen har vi brukt Distress Ink på Mini mister og når dette hadde tørket, sprayet vi noen dråper med klor på en silikon matte. Deretter dyppet vi et tekst stempelet i klor og stemplet på bakgrunnen, slik at teksten ble hvit. Effekten ble kjempetøff synes jeg. Til slutt pyntet jeg med litt svirler. Det flotte stempelet med trær og klokke fikk vi også låne av Connie og her valgte jeg å holde meg kun til grønne farger.




Flere bilder fra det jeg har laget på kursene kommer...

8 comments:

  1. Herlig!!!!!
    Nydelige bakgrunner og herlig pyntet, du er flink du Linda :-D
    Ha en flott helg.

    Klem Guro

    ReplyDelete
  2. Beautiful scene cards! I especially love the techniques you used in the second card; lovely :)

    ReplyDelete
  3. Stunning work - love the colours you've used

    Thanks for sharing with the Lotstodo Challenge xx Hilda

    ReplyDelete
  4. Oh, WOW! These are stunning!!! The sky in the moonlit card is just exquisite! Thank you so much for sharing your talent with us at Gingersnap Creations!

    ReplyDelete
  5. Råtøft var det, spesielt det med klor likte jeg!!!

    ReplyDelete
  6. nydelige.

    Gøy at du blir med på PIF'n min.

    Alt du trenger er å kommentere, så får du en pakke av meg innen 365 dager
    når den er mottatt må du ha en PIF på din blogg ;o)

    Send meg din adresse slik at jeg kan sende deg pakke.

    Har forresten lagt ut link til candyen din i sidebaren på papirkræsjen...

    Klem

    ReplyDelete
  7. jeanettealeksandra@hotmail.com er mailadressa forresten ;o)

    ReplyDelete
  8. oh ♥♥♥WOW♥♥♥!!!!!!!!!!!! well, i have to say i never thought you needed any lessons to make amazing cards but HOLY MOLY these "stampscapes" and backgrounds are flippin' ♥AWESOME♥!!! and now i think you need to come to new jersey and teach the natives your newfound skills!!! :) :) :)

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday