BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, November 29, 2009

Kreativ med stjerne og tall hos Scrappehuset








































Hos Scrappehuset har de to utfordringer som jeg ville være med på. Den første utfordringen er det Johanna som har gitt oss. Vær kreativ med stjerner. Scrappehuset har nådd 100 000 besøkende på siden sin og den forbindelse har  en utfordring hvor vi skal bruke tall . Jeg har kombinert disse to utfordringene i en gaveeske. Og ja personen som skal få esken fyller 16 år. Jeg har brukt bazzill på esken, tags og noen av stjernene. Jeg har pyntet esken med basic grey mønsterpapir. Tags og stjerner har jeg pyntet med stjerneklistermerker som jeg tror jeg har handlet på Nille. Stjernene er kuttet ut med samme maskin ( Cricut ) som esken og tags. Jeg var på treff på fredag og var så heldig og få prøve Cricut maskinen til Namona. Den store sølvstjernen er en jeg har hatt liggende fra tidligere hobby prosjekter, antagelig er det fra en julepakke kjøpt hos Panduro.Teksten 'Gratla' er fra makin memories. Tallet 16 er fra Papirdesign , mens vi venter. Det er limt imellom to tags fra Tim Holtz med Gloxxy accents. Har festet den til esken med et smalt grått organza bånd kjøpt i Edinburgh.

5 comments:

  1. Gorgeous - fabulous colours and great embellishments! Jo x

    ReplyDelete
  2. Så utrolig flott denne var!! Nydelig arbeid:)

    Alle bidrag til våre utfordringer skal være laget til hver enkelt utfordring - så du kan dessverre ikke kombinere dem. Men denne er nå med som et bidrag til Bibbi sin utfordring. Kanskje du har tid til å lage en ny til tallutfordringen?

    Takk for at du deltar inne hos oss. Håper du får mange flotte desemberdager:)

    ReplyDelete
  3. Så lekker eske! Nydelige farger!

    ReplyDelete
  4. this is WONDERFUL! i love how you've taken the cute bag and two colors and a few tags and ♥WOW♥ made something absolutely FABULOUS!

    ReplyDelete
  5. Så flott eske du har laget! Så lekre stjerner!
    Lykke til!

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday