BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Friday, October 30, 2009

CCC # 24 and Winter wonderland # 22

Her kommer enda en bestilling. Det er en kombinasjon fødselsdags og julekort. Esken har jeg brettet etter en mal jeg fant i et svenskt julemagasin. Jeg har pyntet med snøfnugg, tags , snømann , rose og røde glassperler. Hos Winter wonderland utfordring # 22 - open theme, passer kanskje denne esken inn. Hos Creative Card Crew ønsket de bruk av snøfnugg .

Inne i kortet har jeg foret med mønsterpapir fra Papir design og to tekst stempel som jeg har fått av en scrappevenn.  Inne i lokket har jeg pyntet med en Svirl fra Prima. Som lukking av esken har jeg brukt hamp tau.

4 comments:

  1. Great job Linda. I like the mix of colors on the papers you use. I do not have work on boxes yet!

    ReplyDelete
  2. What a beautiful little box! I love the key hole snowman.

    ReplyDelete
  3. Wow, plenty of good stuff to look at here. You just started this year? You're a natural! This is one amazingly decorated box. I love the soothing colors and the sweet glittered snowman and flakes. And the texture/3-D elements really set it off. Great job! Thanks for stopping by my blog.

    ReplyDelete
  4. Du lager så mye fint!
    Falt skikkelig for denne lekre esken, så delikat og gjennomført vakker......

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday