BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Thursday, December 31, 2009

Kreativ Hobby - Romjulsmorro #5




Kreativ Hobby ønsker å se blomster på kortet i romsjulsmorro #5. Jeg har laget et venninne kort. Jeg har mange spreke venninner og derfor kan kortet passe til mange..
Papir - turkis bazzill , mønsterpapir fra My Minds Eye.
Stempel fra Kreativ Hobby , North star tekst stempel og blomster stempel av ukjent fabrikant.
Stempel er fargelagt med Bazzill og Stickles platinum.
Chipboardknapp fra Cosmo Cricket er føst malt med dabber og deretter brukte jeg sort Staz-on på stemplet med blomster. To beige bånd er knyttet i knappen.
Blomsterstempelet har jeg også brukt på insiden av kortet, inspirert av Mettepip som dekorerer mange av kortene sine på alle sider.
Blomst fra Prima. Roser og charms fra E-bay. Sceleton blad fra Kontant engros.
Jeg har brukt spellbinders Label - 4 på Stavanger dialekt teksten.

No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday