BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Saturday, December 5, 2009

Kort-O-mania Julenøtter

Inne på Scrapping.no har de nettopp avhold årets julenøtter. Den bestod av 5 oppgaver.
Her er mine bidrag til konkurransen. Jeg var nok langt fra å vinne, men er selv fornøyd med det jeg har fått til og det var kjekt å jobbe med oppgavene.

1. Lag en gaveeske med juletema - du kan enten dekorere en ferdig eske eller lage en eske helt fra bunnen av. Størrelse og format er valgfritt. Her har jeg brettet en eske etter mønster fra bladet craft Stamper. Jeg har embosset bakgrunnen til reinsdyret som er stempelt på overhead folie.










2. Lag et julekort hvor du inkluderer en julesang-tekst på en eller annen måte. Her har jeg laget et telys-kort med lomme til tags både foran og bak. Har også laget plass til fyrstikker.

3. Lag 3 ulike julegave-merkelapper i samme farger og design. Nisseguttene er kjøpt hos Victorias palace  på Fanø i Danmark.
















4. Lag julegodis-emballasje. Du kan enten dekorere en eksisterende emballasje eller lage en egen emballasje. Julegodisen skal være synlig på bildet - og denne kan være kjøpt eller hjemmelaget. Her har jeg pyntet et rødbeteglass.











5. Lag en vegg- eller borddekorasjon med juletema. Det skal selvsagt være papir som er hovedmaterialet, og ellers annet kortlagingsmateriale. Her har jeg laget alt ut av papir, utenom nissen som jeg har kjøpt på julemarked. Juletreet var det som var vanskeligst å få fint. Inspirasjon til sleden fikk jeg hos denne fantastisk flinke damen og treet hos denne flinke damen





2 comments:

  1. Wow! Så mye flott du lagde til utfordringen. Esken var bare lekker.. Og jeg la merke til julesleden på avstemningen, flott den og!

    Hva er det hvite øverst på til og fra lappene?

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday