BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Friday, December 25, 2009

Sukkersøtt Juleoppgaver - oppgave 4 - Fred

Håper alle har en fin første juledag.
Etter en herlig første juledags frokost, koser jeg meg i scrappekroken min med nye scrappeting og ikke minst 2 nye seksjoner fra Storage 4 crafts til hobbytingene mine. Når blir det organisering av papir og bling. Tusen takk julenissen..
----------------------------------------------
Siste juleoppgave hos sukkersøtt er følgende #66: Vi ønsker å se et kort/prosjekt du vil gi/har gitt til en god kortlagervenn. Og for å ikke skape ekstra stress så tett oppunder jul - er det denne uken lov til å publisere på nytt noe man har laget tidligere.


Til denne oppgaven har jeg 2 løsninger. Det første er et kort som jeg har publisert tidligere.
Fødselsdagskort til en scrappevenn som er glad i engler. Stempel fra Northstar stamp.



Det neste prosjektet er en dekorert melkekartong som jeg har laget til min svigerinne som jeg har vært på kortkurs isammen med og som jeg har hatt julkortkurs hos nå i høst.
Melkekartongen har jeg laget etter oppskrift hos Kreativ Hobby.
Jeg har dekorert bazzillkartongen med papir fra 3ndy papir. Diverse pynt fra Nille, Ikea, Clas Olson.

1 comment:

  1. Hei, hei! Håper du har hatt en koselig jul.
    Så flott bloggheader du har fått. Og det babykortet var jo bare så flott!
    Takk for hyggelige kommentarer du tar deg tid til å legge igjen hos meg.
    klem fra Mette

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday