BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Friday, December 4, 2009

That is so cute !

Dette konvoluttjulekortet er laget til en jente som jeg håper IKKE leser bloggen min. Jeg har brukt julepapiret vinter fra 3ndypapir. Snøborden er laget med den nye Martha Stewart punchen min. Bokstavene er stanset ut på Bazzill Vanilla med Hippie Chick og Wizzard maskinen og limt på en av rutene som var på God jul papiret til 3ndypapir. Båndet har jeg hatt liggende i sysakene min i mange år, men tenkte på det straks jeg så papiret i butikken. Pyntenålen har jeg laget av perler som jeg kjøpte i Helsinki i høst og blomstene er fra Edinburgh turen. Hos Thats just so cute har de en juleekstra challenge hvor ønsker noe som er laget til jul. Jeg synes dette kortet er så søtt at jeg bare måtte sende det til en utfordring med et slikt navn. Stempelet på baksiden er fra kreativ hobby

4 comments:

  1. So nice Linda. I am sure she will love it!
    :)

    ReplyDelete
  2. Så utrolig flott det ble, elsket snømann arket.

    Takk for ditt bidrag=)

    ReplyDelete
  3. Så flott kort, virkelig lekkert papir! :)
    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    ReplyDelete
  4. Kjempefint kort, lekre farger... :-)

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday