BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, December 27, 2009

Scrapmagasinet #18- blomstret jentekort

Scrapmagasinet  har en skisseutfordring gående. Jeg har nettopp handlet endel stempel og tenkte derfor jeg ville prøve å bruke noen av disse. Tekst stempel og benken er fra Scrapmagasinet. Tilda har jeg kjøpt brukt.
Jeg trengte et kort til ei jente som fyller 7 år. I sommer kjøpte jeg endel mønsterpapir fra  KarenMarieklipp De er i ganske sterke farger og syntes det kunne passe til en jente på 7 år. Ikke helt fornøyd med slutt resultatet, men det betyr bare at jeg må gjøre det enda bedre neste gang. Benken ,gratulerer med dagen og Tilda er fargelagt med Distress Ink. Perler fra Kort og Godt. Bånd i fra Edinburgh.
Har en fortsatt god søndag.

No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday