BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Friday, January 1, 2010

Scrappiness - 2 blå julekort

Godt nyttår ! 

Jeg bruker nyttårshelgen til å gjøre det jeg liker aller best. Jeg lager kort.

Men her kommer to kort jeg lagde rett før jul  og av naturlige årsaker ville jeg ikke publisere dem her før jul.
Jeg oppdaget for ikke så lenge siden utfordringsbloggen til  Scrappiness , de ønsker julekort hvor den blå farge skal dominere. Jeg har laget disse to blå mappe kortene som jeg håper passer til utfordringen.

Oppdatert Info : Jeg vant utfordringen med dette kortet
Material liste.
Papir - Bazzill - vanilla , mønsterpapir - Ladybug.
Blomster og charms fra e-bay , granbar er stanset ut med McGill pine. Snøfnugg har jeg fått av KortKari ;-).
Blå bånd hadde jeg i syskrinet. God jul stempelet har jeg fått av Grethe på Familieskatter.
Tekstbokstaver er fra Nille.







2 comments:

  1. Hi Linda, Happy New Year! I love the details of your blue cards:)

    ReplyDelete
  2. Dette var et lekkert blått kort! Utrolig gjennomført, elegant og vakkert å se på :) Tusen takk for at du er med på utfordringen

    Klem
    Maria

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday