BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, June 2, 2015

TAKK

Hei. Idag har jeg et kort jeg hadde lyst å dele. Den er laget til korstkissen som jeg fant i Trykkpressa. Det er vel ikke akkurat et kort som passer til bladet, men siden jeg liker veldig godt rundinger på prosjektene mine for tiden, så hadde jeg lyst å lage et kort. Jeg har brukt et gammelt brunt ark fra en bok som jeg har tatt et strøk med blank gesso på. Arket er brunt i kantene og jeg innrømmer det kanskje ser bedre ut i virkeligheten enn på bildet. Sirklene er kuttet ut i mønsterpapir og dekket med MT Washi Tape fra Andrine og Marens Landhandleri. Jeg sydde med maskin rundt kantene og limte dem deretter på arket. Deretter malte jeg litt på og rund ringene. Litt smalere washitape som bord og til slutt tekst som er stemplet på noen fra en produkt pakning. Ønsker deg en fin og kreativ uke

3 comments:

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday