BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, June 4, 2013

Today is your day

Hadde lyst å dele et par enkle kort jeg har laget. Hadde lyst å bruke noe 'gammelt' papir og fant disse to flotte fra Basic Grey. Begge kortene har fått en runde på symaskinen.
På det øverste kortet har jeg brukt chipboard i tre fra UmWOW studio. Jeg syns fargen på den var så fin og passet så godt til det rosa, at jeg beholdt den som den var.


På dette har jeg satt sammen ulike blomster, kjøpt fra et kit som Margrethe hadde med på bruktmarked jeg arrangerte i fjor høst.
























Ønsker dere en flott uke!

No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday