BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, July 12, 2011

Ferjetur

Her har jeg laget en LO etter scrappehuset sin skisse som du kan finne her, etter at jeg hadde laget layouten så jeg at de ønsket seg et hjertet på siden, så da måtte jeg improvisere litt. Sjekk om du finner hjertet :-) Dette er noen flere av bildene som jeg tok da jeg var på ferjetur. Dette var faktisk fra båturen innover og der var det ikke så mye rust, så her var det mye fin maling både på mutter og ventiler. Jeg vet ikke hvorfor jeg liker slike bilder som dette, men syns det er fasinerende å se på de forskjellige fasongene og materialene. Vi skulle bruke bilder som vi var glad i og da passer disse tre veldig fint.
Jeg har brukt masse forskjellige dabber, mist og osteklut til å lage bakgrunnen. Kanskje litt voldsom, men jeg måtte bare teste ut og se hvordan det ble. 
Jeg har fått en utfordring om å strekke meg litt lenger (denne layout er ikke til den utfordringen) men  i den forbindelsen 'øver' jeg meg på å skrive litt mer tekst på layoutene mine, her har jeg skrevet rundt siden og likte effekten av det.
Detalj 



For å snakke om noe helt annet så minner jeg om utfordringen vi har gående inne på Scrapshopbloggen. Vi ønsker å ser Clean & Simple layout eller kort.
Sjekk linken her 



12 comments:

  1. Så utrolig herlig denne ble, Linda!! Det er noe helt spesielt med slike ting man kliner, maler og klæsjer på - den blir bare din - og ingen er lik:)
    Tydelig at du har kosa deg med denne:)
    En flott layout - me like:)

    Lykke til med utfordringen din, gleder meg til å se hvordan du løser den:)

    ReplyDelete
  2. gorgeous work, you asked about a stamp on my blog. The stamp is from Prima.

    ReplyDelete
  3. GORGEOUS! Loveeeeeeee the colors and the paint! :):):):):):):):):):):):)

    ReplyDelete
  4. Så LEKKER da , digger fargene bildene rotet å ikke minst tråden i en herlig samensurium av en hello , elsker fargene dine
    Takk for at du er med oss =)

    ReplyDelete
  5. helt hærlig med klin og klæsj!!!
    Og de fargene var jo helt rå!!
    Tusen takk for at du ble med og ScrappetSkissen! Og jeg fant hjertet jeg:0)

    ReplyDelete
  6. FOR en bakgrunn på denne!! Dette var utrolig stilig! Tusen takk for at du deltar og lykke til :) klem fra Caroline i Huset

    ReplyDelete
  7. Denne var typisk deg Linda;) veldig stilig, herlige farger og tekstur du har lekt deg med:)og ja, jeg kan se hjertet;) jeg liker også slike bilder hi hi, kan d ha noe med yrket vårt??????

    ReplyDelete
  8. For en herlig LO!! :) Nydlige farger sammen, stilig med all maling og alt det oransje! Tusen takk for at du deltar med vintage utfordringen.
    Klem fra Henrikke

    ReplyDelete
  9. *dåner* Jeg liker egentlig ikke orange men her ble det knallstilig mot craft'en! Utrolig stilig med misten og ostekluten og ikke minst skriften som ramme rundt!

    Ha en flott sommer videre!
    Klem Kari

    ReplyDelete
  10. AHA! i see the ♥! it's about that size, as well, teeeeeeeny and just to the right of the lettering... I LOVE THAT it's so subtle and yet in a weird way it stands out all the more! BRILLIANT! love everything about this, you've single-handedly convinced me i NEED hipstamatic!!! (or at least i need to come here every week and see what YOU have done with it... i suspect that's the more IMPRESSIVE route!!!) :) :) :)

    ReplyDelete
  11. Råstilig Lo Linda:) Jeg ser mer enn ett hjerte jeg da. Ett lite i slutten på ordet "ferjetur" og ett større malt, delvis skjult over de to første bildene dine;)

    Mona

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday