BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, December 26, 2010

Litt av det jeg har laget i 2010

Her er noen av det jeg har laget i år. Det har vært et kreativt og produktivt år. Jeg har ikke oversikt på hvor mye jeg har laget, men det kunne kanskje vært en ide å funnet ut av.... Men, jeg har postet 180 poster i denne bloggen min og når jeg deler det på 52 uker så får jeg snitt på 3 poster i uken, det må jeg jo si meg fornøyd med. Ønsker alle en fortsatt god jul.











8 comments:

  1. Du er ei kreativ og allsidig dame med mange flotte kreasjoner i 2010, gleder meg til å se hva du tryller fram i 2011!! :-)

    Romjulsklem!

    ReplyDelete
  2. Oh wow, look at you, must be a busy and fruitful year for you!
    Thanks for sharing so many beautiful projects you made through the year, Merry Christmas and a Happy New Year!!!!

    ReplyDelete
  3. Masse lekkert i bloggen din og jeg gleder meg til å følge med videre...

    Ha en fin Romjul!

    ReplyDelete
  4. ok, now see, i CANNOT IMAGINE how you can narrow down to only 10 or so favorites out of all the lovely and ♥AM♥A♥ZING♥ projects you made this year! my list would pretty much be YOUR WHOLE BLOG!!! :)

    happy early new year to you missus and here's hoping 2011 will be our most creative year to date!!! ♥♥♥

    ReplyDelete
  5. Mye lekkert å feste blikket på her !
    Fortsatt god jul!

    Klem, Gry-Heidi :o)

    ReplyDelete
  6. Oi!!!! Så masse flotte kreasjoner!!! Gleder meg til å se hva du lager neste år.
    Juleklemmer fra
    Oxana

    ReplyDelete
  7. Utrulig mye flott du har laga! Ønsker deg en fin jul videre :-)
    Klem, Marianne

    ReplyDelete
  8. Mange lekre kreasjoner!! (Holder en knapp på Heilt Konge og engelen på slutten her:)) -Ønsker deg en fin Nyttårsfeiring og et godt nyttår!
    Go klem i fra mæ

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

The village Milicz, Poland

Photo from the village of Milicz, Poland