BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Thursday, December 2, 2010

Adressebok med Bind-It all

Endelig tid å få delta på en utfordring.  Jeg trengte en adressebok til alle adressene som henger på oppslagstavlen min i scrappekroken. I helgen så lærte jeg hvordan jeg skulle få til en skikkelig runding på spiralen når man bruker Bind-It all ( takk Linda E. ) Så da var jo anledningen til å teste ut kunnskapene i praksis og jammen ble ikke den helt rund.

Jeg har brukt papir fra Tim Holtz, Stempel fra cleastamps, Arkival Ink stempelpute Sepia, Glossy accent på Eiffel tårnet. Til slutt festet jeg brune bånd i spiralen og litt bling på hotell skiltene.

Metall hjørner fra Kort og Godt

Boken er til utfordring GC80 - vintage colors

5 comments:

  1. Ooh this is fabulous Linda. Annette x

    ReplyDelete
  2. Den var rålekker!!!
    Jeg lurer på hvordan du lager innmaten til boken?Kjøper du ferdig blokk ?

    klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete
  3. Love how you combined all those wonderful elements into this gorgeous project ... thanks for joining the fashion-themed fun at Gingersnap Creations.

    ReplyDelete
  4. What a beautiful cover with a great vintage feel! I love your metal corners, too! Thanks for playing along with us at Gingersnap Creations :-)

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday