BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Saturday, July 17, 2010

xmas in july

Jul i juli er ingen dum ting. Jeg har faktisk tenkt å lage flere julekort iløpet av sommerferien. Litt mindre å velge mellom når jeg skal pakke scrappesakene med meg.
Jeg har brukt skissen hos Fruarnalilja




Materiall liste : 
Kartong rød bazzill, mønster papir fra WebstersPage.
Digistempel fra Dottie's world, charming xmas er fargelat med Promakers og stickles glitter lim.
Tekststempel er fra Kreativ Hobby og lanterne stempelet er fra Inkadinkado. Den flotte røde blonden har jeg fått av Lauren og den lille blonden på toppen har jeg fått av min mor ( Ja hun er snill og samler knapper og blonder som jeg kan bruke på kreasjonene mine :-) )
De røde stenene er fra turen vi hadde til Helsinki i fjor høst og de blanke steinene har jeg kjøpt hos Joanna Sheene

Kortet er til følgende utfordringer :


13 comments:

  1. Very sweet card! Thanks for joining us at Pile it on!

    ReplyDelete
  2. Wow Linda this is great, just love it.
    Annette x

    ReplyDelete
  3. Fabulous image-love the layout. Thanks for joining us at Stampotique Designer's Challenge this week!

    ReplyDelete
  4. Very pretty card. Love the image and a great layout. Thanks for playing along at Winter Wonderland. Hope to see you back on Friday. Marianne x

    ReplyDelete
  5. oh my what an adorable little angel and fab glittery wings, on such a perfect card. Thanks for sharing and joining us this week at Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    ReplyDelete
  6. Wonderful Christmas with a great layout! Thanks for joining us at SDC # 11.

    ReplyDelete
  7. What a lovely card, thanks for joining us at SDC x

    ReplyDelete
  8. Lovely card! Thanks for playing along with us at PIO!!!

    ReplyDelete
  9. Great card my husband would love this, lovely image and colouring. Thanks for joining in the fun with us at CCT this week.
    Love Susan
    xxx

    ReplyDelete
  10. Fab card Linda! Love all your embellishment details! Thanks for joining us at Winter Wonderland this week!
    Hugs, Danielle

    ReplyDelete
  11. Cute elf and great card! Thank you for joining us at Stampotiques designers challenge!

    ReplyDelete
  12. WOW!! I love your card! Thanks for playing with us this week!

    Hugs

    Vicki

    ReplyDelete
  13. This is AMAZING! Thanks for playing the challenge!

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday