BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Saturday, April 19, 2014

Kurs med Mumkaa - Version Scrap del 2

Endelig fikk jeg truffet og tatt et kurs med et av mine store forbilder innen artjournaling og scrapbooking, Mumkaa. Her er noen bilder fra kurset. Vi laget en artjournal / minialbum med mange kjekke teknikker.  Har du lyst å delta på kurs med Mumkaa i Norgen, kommer hun til Egersund treffet i august, og skal holde 3 kurs. Det er enda noen ledig plasser. Her er bilder av forsiden og to av sidene.



Bildene under har jeg fått av Mumkaa, og jepp, jeg er like glad inni meg som det ser ut på bildet.



Noen random bilder fra turen







No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday