BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, April 20, 2014

Kurs med Stephanie Schütze - Version Scrap del 3

Her er bilder fra mitt første kurs på fredagen. Det var med  Stephanie Schütze . Et utrolig kjekt møte med en kjempeflink og hyggelig dame. Vi konsentrerte oss mest om coveret og selve inbindingen, så selve sidene med foto inni minialbumet har jeg dekorert og laget etter at jeg kom hjem. Her er et lite utvalg av de jeg har laget. Mangler litt tekst, men det skal jeg legge på etterhvert.







  





2 comments:

  1. Beautiful work Linda! Using some of my fave colors too!

    ReplyDelete
  2. Fabulous! Love this to bits! So creative and neat looking!

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday