BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, August 26, 2013

To bryllupskort




 Jeg fikk en hendvendelse fra en kollega som trengte 2 bryllupskort sist onsdag. Jeg hadde så lyst å prøve noen av de nye teknikkene jeg har lært i polen av Kasia, så jeg heiv meg over oppgaven med stor glød selv om jeg vanligvis liker å ha litt lenger tid på bestillingskort. Kortene ble levert til en fornøyd kunde på torsdags morgen og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Når jeg skal ha julekortkurs utenfor Bergen i oktober, har jeg veldig lyst å bruke noen av teknikkene jeg har brukt på kortet her. Det er brukt chipboards Wycinanka fra som vi kjøpte i skrappebutikken i Poznan.











2 comments:

  1. Fantastisk lekre kort! Herlig å se mist/spray brukt på kort også.

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

The village Milicz, Poland

Photo from the village of Milicz, Poland