BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, August 7, 2011

Lerret med acrylmaling


Jeg kjøpte meg et lerret i ferien, da alle de andre er pakket ned i påvente av flytting. Jeg kjente at jeg bare måtte male litt etter det som hente på Utøya og i Oslo. Jeg hadde kun pakket med meg dabber malingen min, disse bruker jeg vanligvis ikke på lerret, da det fort kan bli dyrt. Jeg pleier å bruke EcoGreen som jeg kjøper fra England. Men her har jeg malt med et gammelt bankkort og pensel. Sjablongen nede til venstre er mosaikk mal i papir som jeg har fått av Oxana (tusen takk vennen). Fulgen og tekst er rubons.


Detaljer 


Bruker du acryl maling og hvilke type/merke syns du er best til f.eks lerret eller AJ. Kjøper du på nett eller i en butikk der du bor??



11 comments:

  1. Åhhhh....dette var fantastisk lekkert!!! Utrolig nydelig farger og teknikker!
    Husker ikke hva malingen min heter jeg - kjøpt på en kunstbutikk her i byen.

    ReplyDelete
  2. Knalltøft bilde!
    Lykke til med studiestart :)

    ReplyDelete
  3. This is great! Love what you created. I like painting on canvas, which I buy at a local store.

    ReplyDelete
  4. Very BEAUTIFUL! I loveeeeeee the paint strokes and the bird! :):):):):):):):):):):)

    ReplyDelete
  5. gorgeous Linda .. the colours are fabulous and love the little bird ... hugz x

    ReplyDelete
  6. Super flott bilde i nydelige farger!

    Klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete
  7. This look fabulous my friend.. I love it..

    ReplyDelete
  8. Digga bilde! -hærlige friske farger og fint med fuglen -litt symbolsk..
    Lykke til med flyttinga
    Go klem fra mæ

    ReplyDelete
  9. Nydelig bildet, vennen! og bare kjekt å gi noe til deg!
    Klem
    Oxana

    ReplyDelete
  10. Wow, that's a fantastic piece, great colors and texture.

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

The village Milicz, Poland

Photo from the village of Milicz, Poland