BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Thursday, June 3, 2010

Home bye the sea !

Idag har jeg laget et kort til noen som har kjøpt seg hus ved sjøen.
Jeg har brukt skissen hos StamARTic

Material liste :
Blå bazzill - mønsterpapir Ladybug, Basic grey og rest papir fra tidligere prosjekter.
Til hus, gjerde og sky har jeg brukt overlay fra My little Shoebox. 
Rammen rundt tekst er fra et digital scrapbooking kit som jeg har kjøpt hos  Tyggereye.
Jeg har brukt word til å kombinere digi elementet og tekst.
Bling var de siste 5 jeg hadde på et brett som jeg ikke helt husker hvor kommer fra.
Ellers har jeg 'svertet' alle kantene med Distress Ink tumbled glass og sydd med maskin rundt panelkantene.
Nøkkelcharms er fra e-bay

Kortet er laget til skisseutfordringen hos StamARTic

8 comments:

  1. tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. alltid koselig med kommentarer og særlig fra nye fjes ;-)
    du har jammen meg lagd mange flotte kort, og det siste her med sjøutsikt var sommereventyrlig, om det er et ord som heter det :-)
    ha en flott helg. klem.

    ReplyDelete
  2. Hei Linda,
    For et fantastisk kort du har laget!! Jeg liker så godt hus og kortet ditt er helt supert!! Jeg vil også takke for gode ord og støtte de siste ukene. Min kusine og barna har det bra etter forholdene og hun har sagt at hun virkelig har følt de varme tankene fra fjern og nær. Så inderlig tusen takk fra meg :)

    Klem og smil,
    Linda

    ReplyDelete
  3. Dette var skikkelig koselig Linda :-)
    "Levende" og flott!
    Blåtoner er nydelig, og du brukte skissen på en veldig stilig måte.
    Ha en super helg.
    Klem Guro

    ReplyDelete
  4. Love the design, materials used and the stitching. Its very interesting to look at. Great card. Annette x

    ReplyDelete
  5. Underbart kort med finfina färger!

    ReplyDelete
  6. oh WOW! what a great "seaside" card! i love how you've cut a bit of that overlay for the house...and the BG paper that's like waves combined with the pretty tags...and gina's frame from "of the sea"! SOOOOOOO totally perfect and lovely! ♥


    (ps: i think i spaced on answering your digi-question for which i apologize: i mostly use a graphic design program called "printshop" by a software company called broderbund for my digital compositions. i do also have photoshop elements for altering & fixing up photos, but i find that as soon as i want to be able to add text and move things around PSE is a lot less flexible than printshop!) :)

    ReplyDelete
  7. Hærlig kort og flotte blå-farger:)-Nøkkelen -en fin detalj til nye hytte-eiere:)
    Takk for koselig kommentar inne hos meg:) -og takk for tipset, -får nok desverre ikke tid til å gjøre så mye på kort-fronten på noen uker, -jobb i mårå -to dager -så søskenbarntreff i helgen og 14 dager på jobb igjen:)
    Ha ei fin uke:)
    Klem T

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday