BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Monday, June 7, 2010

Bird in a golden birdcage !


Igår fikk jeg lyst å leke litt med Groungeboard, Tim Holtz Dies , Distess Ink og gamle smykker. Her er resultatet.
Gullsiden av buret er laget av gullfolie som har vært på røkelaks. ' Diamantene' som jeg har brukt til øyne er en gamle smykkestener. Perlene som henger under buret er fra et gammelt perlesmykke. Dråpene er fra Scrapiness. Lenken som buret henger i er også fra et gammelt smykke.

Her er grungeboard siden som jeg har fargelagt med distress Ink. Det samme gjelder fuglen som er inne i buret. Jeg har limt på litt fjær fra Kontant engros.
Jeg ble veldig fornøyd med resultatet og tror nok jeg har lyst på å lage meg noen flere.

Jeg har laget det til følgende utfordringer :

17 comments:

  1. Ble jo en skikkelig stilig sak den der! :D Likte den veldig godt!

    ReplyDelete
  2. Herlig Linda!!! DU er utrolig kreativ; gøy å leke :-)
    Klem Guro

    ReplyDelete
  3. Så flott og kreativt laget!

    Klem Fra Eva Helen

    ReplyDelete
  4. Oh wow, how gorgeous Linda! Also big, BIG congrats for your 'Ginger' success! Jo x

    ReplyDelete
  5. Så utrolig stilig! Noe helt annerledes og så utrolig kult!

    Ha en fin dag!
    Kari

    ReplyDelete
  6. Du er jo bare så utrolig kreativ! :)
    Tusen takk for alt du lærte meg da vi var borte hos dere forje helgen :)
    Har desverre ikke hatt mye tid til å sette meg ned å utforske nettsider og scrappeteknikker enda.. Slik er det bare når det er fint vær ;) ( og nei, jeg klager ikke på fin været;) )
    Ha en super dag!

    klem Gina

    ReplyDelete
  7. Kjempestilig:) -Gullark fra laks -må smile -kreativt! Flott pyntet bur med smykker og lenke:)
    Klem T

    ReplyDelete
  8. First I want to thank you for leaving comments on my blog it is so nice to meet you as well.
    Secondly, I love your birdcage, its great. Enjoy your week, Annette x

    ReplyDelete
  9. Så utrolig stilig!!
    Lekre detaljer og så lurt å bruke gullpapiret fra laksen :)
    Klem fra Maya

    ReplyDelete
  10. Stilig og flott!!!!
    Klem Mette

    ReplyDelete
  11. So cute - great idea to make the three dimensional cage!

    ReplyDelete
  12. ♥KJEMPE FLOTT♥ indeed!!!

    holy WOW this is stunning and amazing and TOTALLY impressive! i loooooooove how you've mixed in all the "real" bits of metal and pearls and feathers to make an extra-special, totally GORGEOUS 3-d work of art! ♥♥♥

    ReplyDelete
  13. Det ble jo sikkelig lekkert!

    ReplyDelete
  14. Terrific project Linda, love it. Annette x

    ReplyDelete
  15. Love your hanging bird!! I made one months ago and brought it into a local scrape shop and it is now a fixture in their store. At least I took a picture of it! The hanging bead work is fantastic!

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

The village Milicz, Poland

Photo from the village of Milicz, Poland