BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Tuesday, May 4, 2010

Wonderfull mail and a krafty card

Først vil jeg vise hva jeg fikk i postkassen min for en liten stund tilbake.
Min kjære venn Lauren har sendt meg dette fantastiske kortet og Heidi Swapp stempelet. Jeg har lett etter dette stempelet i utallige internettbutikker, men dessverre har det gått ut av produksjon og vanskelig å finne.
Vel da er det jo kjempeflaks at jeg har en kjempesnill venn i USA som fant en butikk som hadde dette stempelet på tilbud. Og var gjør den snilleste jenten i hele USA, jo hun kjøper stempelet og sender det sporenstraks til en jente (les meg ) i Norge som holder på å besvime når hun åpner pakken.
Grunnen til at jeg i det hele tatt begynte å lete etter stempelet kan du finne på hjemmesiden til Lauren.

Jeg har lekt litt med stempelet, men ser at det skal MYE øving til før jeg får like flotte bokstaver som min inspirator. Tusen takk Lauren.

------------------------------------

I helgen hadde ungdommen i huset fødselsdag. Temaet på dette kortet er gitar og musikk.
Base på kortet er laget av Bazzill Kraft , mønsterpapirene klarer jeg rett og slett ikke å huske hvor kommer fra, måtte rydde i hobbykroken før fødselsdagsfeiringen og da forsvant navnelappen, som jeg vanligvis pleier å gjemme til jeg har lagt kortet inn i bloggen.

Ellers har jeg pyntet med bokstaver fra Candyen jeg fikk av Jonna og Diecuts fra MM. 
Rub-ons er fra BG.
Jeg har laget to tags, som jeg har printet ut sangtekster på. De vises ikke på bildene.



Her er kortet brettet sammen.

Her har jeg brukt stempel ifra Kreativ Hobby som jeg har stemplet på Grungepaper fra rangers og fargelagt med distress Ink.

Kortet er til GC52 - Kraft

4 comments:

  1. Gorgeous cards Linda. Love Lauren's card and that card for Erik is amazing - all that folding and detail. You are clever!!! Jo x

    ReplyDelete
  2. Heldigen!

    Knall fint kort til "bursdags-ungdom" Erik:)
    Stilig med kort-lommene!
    Klem T

    ReplyDelete
  3. well first of all, you are MOST WELCOME! i have to say that *I* was probably as excited as you to see that my local michael's store still had the HS alphas...and i already had them in my hand to buy for you, when i found out they were ON SALE!!!!!!!!!!! :) :) :) (that's like a *SIGN* don't you think??!?!?) i hope you will enjoy them as much as i love my set...i think they are almost my FAVORITES ever! ♥

    and now as for young erik's card: ♥♥♥WOW!♥♥♥ a card fit for a prince, indeed, as the little crown tells us!!! :) this is such a cool-LOOKING card...and then as usual you have completely ROCKED the engineering of special folds and tucked-in lyric tags (!!!) and a cool way of tying the card shut with awesome black ribbon! i am PRETTY SURE you are the coolest mom in norway!!! ♥♥♥

    ReplyDelete
  4. This is fabulous! Thanks for taking part in the Gingersnaps color challenge!

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday