BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Thursday, March 11, 2010

Art Pieces #5 - Ugle

Idag har jeg laget en ATC med en overførings teknikk som jeg leste om inne på Gingersnap creations. Ugla fant jeg i en fuglebok som jeg kjøpte på fretex igår. Jeg kommer garantert til å bruke flere bilder fra denne boken. Bakgrunnen fargela jeg først med glimmermist Frost og Olive vine, deretter fargela jeg kantene med Distress Ink - vintage photo. Gjerdet er punchet ut på hvit bazzill med Martha Stewart edgepunch, først den ene siden av arket og deretter på andre siden, slik at det ble stakitt gjerde både oppe og nede. Ellers er det pyntet med litt blader og en gul blomst med bling i midten. 
ATC er laget til utfordring #5 hos Art Pieces

11 comments:

  1. What a great little scene - I just love owls! Jo x

    ReplyDelete
  2. Kjempeflott ugle-atc!! Herlig ugle og flott laget bakgrunn!!
    Klem fra Anette
    Candy i bloggen min

    ReplyDelete
  3. Stilig :-) Skal si det er masse flotte ugler ute å går om dagen. Tøft med gjerdet, passet godt inn i landskapet ditt.
    Ha en fin kveld:-)
    Klem

    ReplyDelete
  4. Denne var kjempe fin, nydelig med det gjerdet!!

    ;0)Gry-Beate

    ReplyDelete
  5. Dritkul måte å overføre på,takk for inspirasjon !Hm, må vel til med å lage noen ugle atc'er jeg og da:-)

    ReplyDelete
  6. Knallfin, skikkelig stemnings-bakgrunn!
    Ha ei fin helg!
    Klem T

    ReplyDelete
  7. Så stilig med deg overføringsteknikken! Det ble veldig bra!!
    Takk for at du deltar!

    Klem, Gro

    ReplyDelete
  8. flott bakgrunn - lurer veldig på hvordan en gjør når en bruker overføringsteknikk??? Ble en veldig fin ATC

    ReplyDelete
  9. oh wow! oh WOW*wow*WOW!!!! this is brilliant, linda & entirely FABULOUS!!! i love the amazingly cool inky background...and of course the owl is fantastic...and that FENCE!!! this is one of my favorite things EVER...which is really saying something!

    ReplyDelete
  10. What a lovely ATC! The double fence punching is a very clever idea.

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday