BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Thursday, February 22, 2018

Make you mark

Hei
En side kun for gøy!! Denne laget jeg når jeg holdt kurs på Sørlandscrappen tidligere i Februar. Når jeg holder kurs, prøver jeg å få til å lage en helt ferdig side selv også. Noen ganger får jeg tid til det, noen ganger får jeg bare gjort deler av en hel LO, men da er det bare å gjøre den ferdig når jeg kommer hjem. Jeg har lagt til litt mer tekst enn det som er her, men ellers er den som den skal. Jeg skal holde det samme kurset under Scrappevaken på Bømlo, så blir spennende og se hvordan den siden blir, jeg lager aldri de samme sidene selv om kurset er det samme. Det er vel kanskje tanken bak min måte å skrappe på. 







No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday