BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, October 25, 2015

She believed she could......

Heii og god søndag. enne helgen er jeg på scrappetreff på sørlandet og kost meg med mange kreative sjeler. Det har for det meste gått i julekort og minialbumer/bøker som skal selges på årets julemakeder. I år skal jeg delta på PWC julemarked 6-7 november og Tou Scene julemarked 22 november. Håper selvfølgelig å se mange kjente ansikter blant de besøkende.

Noen ganger må man lage en side i full fart og andre ganger har man kjempegod tid. Denne er tenkt ut og lagd i rekordfart. Det vanskeligste var faktisk å fine et bakgrunns papir som jeg ville jobbe med. Jeg kost brukt clear gesso, Gelatos, Faber Castell fargeblyanter og Heidi Swapp spray av medium på bakgrunnen  Litt bakgrunstempling måtte også til, digger de runde boblene/sirklene fra VivasLasVegas stamp. Er glad i denne litt rufsete og barnslige stilen for tiden. Ingen regler, bare å kose seg og prøve ut teknikker. Ønsker dere alle en fortsatt fin søndag.

2 comments:

  1. You know what, I think that quote was just made for YOU! Fabulous page, Linda, Jo x

    ReplyDelete

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday