BLOG   -   MY CREATIVE CV -   PUBLISHED -   WORKSHOPS -   TUTORIALS  


Sunday, April 26, 2015

Enjoy Life



Jeg elsker bøker og da spesielt de som man selv kan fylle med ord og bilder. Vibeke Spigseth - Poppydesign har designet en Memory book som selges hos Panduro Hobby. Den har et rødt cover som inspirerte til å bli dekorert. Jeg tok coveret av boken slik at det var enklere å få til å dekorere.

Først malte jeg området rundt spiralhullene med gesso og deretter grå acrylmaling. Alle coversidene ble dekorert med dekorkit Geometry.


Så malte jeg fremside og bakside med klar gesso. Deretter brukte jeg gesso og diverse stensiler for å skape ekstra struktur

 Seretter brukte jeg inkspray for å skape litt farge på frem- og bakside.

Til slutt satte jeg boken sammen igjen og pyntet med kort fra Curiosity serien og Brette sett.

Ønsker dere alle en flott søndagskveld.

No comments:

Post a Comment

I want to thank every single one of you for taking the time to comment on my work, it's much appreciated!!

Crew Member Wednesday - Treasure box

Hi, this is my November project for Crew Member Wednesday